Värmland - here I come!!

Har försovit mig imorse! Gick upp kl. 11.00!! Men det behövdes och jag tänker inte stressa. Har ont och det känns som att John har kört över mig med traktorn, men det kommer och går. Fick bra tips av Lotta igår på MVC hur jag kunde underlätta liggandet så det var nog därför jag sov REJÄLV GÖTT!! ;D
Har ätit frukost och packat det sista så nu får jag vänta tills kusinen kommer tillbaka från sin promenad så åker vi <3

John får stanna hemma då han jobbar! Första gången vi är ifrånvarandra såhär länge och det känns inte bra :( Grina som fan igår - ja, nästan som en liten bebis grät jag mig till söms.. Tycker inte om att vara utan honom! Men jag har ju mamma och så kommer hjärtat upp under helgen så det lär då gå bra hoppas jag :)

Barnvagnen får vi köpa när jag kommer tillbaka, men det är kanske lika bra :)

Nu får ni ha det - jag kommer sitta i bilen i några timmar nu :p

Bloggar från Värmland igen!

Puss & Hej så länge <3<3<3


klart att denna skall med hörrnini!!! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0