Strömstad - onsdag


Idag åker jag hem igen. Det tar emot, egentligen ville jag stanna längre och bara kopplaav, men det lyckades jag inte riktig med.. Här hemma ska jag inte göra ett skrutt!! Tvättar gör jag, men inte nått annat. Jag får inte riktigt in i mitt huvud att jag är slö och slapp varenda dag och att jag har ont gör inte saken bättre.. Sova hela natten igenom har jag inte gjort på många veckor och det tar på krafterna jag behöver under dagen! Exemen jag har fått gör inte saken bättre! Det kliar och svider så jag håller på att bli tokig! Och det finns inget som hjälper emot detta heller.. Ingen läkare som kommer fram till vad det är och ingen salva att få!

Har blivit bättre sedan jag har börjat plundra min Aloe Vera planta, men den är det lite synd om nu faktiskt :p Den har lite grann ta igen :p Men det hjälper mot kliandet iaf.. lite..









Kommentarer
Linnea

Hej kära du. Jag brukar använda en kräm, som är HELT underbar. Den hjälper mot allt ifrån brännesle, getingstick och sår. Tar den överallt om jag har ytliga "skador". Jag är nästan 100% säker på att den kommer hjälpa dig. Ursprungligen är den en fotkräm. Men jag lovar. Den är värd VARJE öre! http://www.nuskin.com/intercom/productDetail.do?prodId=97110826



Kramar!

2010-08-20 @ 18:21:57
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Skall ta en titt på den och hålla dig uppdaterad om hur det gått ;) TACK TJEJEN! :)

2010-08-23 @ 10:38:54
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0