Sjukskriven - måndag

Mycket händer trots att man försöker ta det lugnt under semestern. Nu är man sjukskriven ett tag och jag ska inte göra något. Inte bry mig om att åka fram och tillbaka för att hälsa på folk hit och dit! Jag har alltid varit den som åker och hälsar på andra, men inte är det nån som tar sig hit och hälsar på mig. Varför skall alltid jag stressa runt genom hela europa? Varför skall alltid jag ta ledigt och försöka hinna med allt och alla? Varför jag? Jag hinner inte! Och nu, när läget är som det är när man är gravid orkar man absolut inte att sitta i bilen och gurka runt i hela länet! Men – om man inte hälsar på, ja, då är man plötslig en dålig människa.. Förklara LOGIKEN i detta för mig någon!!

Varför inte vara den som får besök för en gångs skull??

Nej, jag förstår mig inte på detta med att hälsa på vännerna och släkt när aldrig någon utav dom får upp rumpan och kommer hit!

 

OVER & OUT!

 



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0