panik!!

Vaknade imorse av att busfröt vaknade <3 Det är så underbart så jag kan inte tröttna på att säga och skriva det!! :D Dock drömde jag oerhört konstigt. Träffade många gamla vänner på ett nytt hotell och pratade lite om allt möjligt med alla möjliga personer. MEN, dom personerna jag träffade har lämnat djupa spår i mitt liv på ett eller annat sätt.. Vad vill det betyda? Många har jag ingen kontakt till längre - vissa kanske på facebook ibland.. men det är inte mycket alls.. Får väl klura ut det - eller är det nån som vet eller har en aning vad det kan betyda?? Snälla, skriv det då. :)

För övrigt har jag inte hunnit med så mycket idag. Har inte heller planerat något större förutom att tvätta lite.. Städa orkar jag inte med ändå. Det går ju folk in och ut här som dom känner för det och dom tänker jag inte städa efter! åSSÅ kommer Johns släkt på fredag och röjjer i huset, vill säga om dom vill ha något av det som är kvar.. Resten vandrar ut på TRADERA!!

Nu ska jag jaga ut Kitty ur lillens säng och bära upp alla saker in till sovrummet. Är lite less på alla katt och hundhår överallt. Får tvätta det igen.. Tänk om hon får sina kattungar i den.. :s usch!!

Näh, nu får det hända nått! Är ju trots allt fint väder idag :D

Puss på er / Sanja

Sanja med sin fina jobbtröja från förra året ;) Det syns inte att man är gravid precis :p Gött däh :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0