Myskväll i med räkor och vin

Ikväll skall vi åka till Johns syster i Flöghult och kosa oss med Räkor, kex, ost och gott vin :)
Jaaa, jag har köpt alkoholfritt vin, och så är ju Carlsbergs Non-alc åxå rätt ok :) Det blir nog en fin kväll :) Bara det att jag är sååååå trött och slööö i kroppen idag åxå så egentligen vill jag inget annat än att lägga mig och sova NU! Men men..
Dagen idag har varit rätt jobbig! Alla har varit här igen och röjjt det sista från övervåningen. MEN, nu är det äntligten FRITT FRAM att möblera & inreda lille fisens rum <3
Det får bli imorgon eller nått. Vill inte förhasta mig och göra aallt för mycket. Skall ju ta det lungt -.- SNARK!!
Nej, nu får jag allt kamma håret och slänga på mig nått fint - så länge det passar så blir JAG nöjd ;)

Hejsvejs <3
Sanja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0