Besök på Ödegården!

Nu har det varit mycket besök här på gården!
Halva tyska släkten är här känns det som och det känns UNDERBART att ha dom runt sig nu i en viktig del i mitt liv - om inte den mest omtumlande tiden också! :D

Har riktigt svårt att ligga i sängen så det är kudde under magen som gäller! Kan inte heller röra mig så himla smidigt längre så det blir oftast ganska lugnt ochsakta när jag skall göra något - känns som slowmotion ;p
Ryggen/ svanken, bäckenet och benenvärker lite till och från och det drar och sticker i livmodern ibland. Lillen trycker ner mot bäckenet och sparkar mot "utgången" och blåsan - och detta är riktigt obehägligt!! Men det är ju inte länge till ;)

Lägger ut ett fint kort på lilla familjen som kom och hälsade på mig hemma idag. Vädret var fint och vi satt ute hela dagen :) Lite för varmt kanske, men det vill jag inte klaga på! :)

Från vänster:
BIG FAT ME, Syskonen Ronja&Marit, Kusin Melli, Morfar med Tiffy, Kusin Vincent, Mormor och bakom kameran Ramon - Mellis Sambo :)



Imorgon väntar MVC och onsdag bär det av till VÄRMLAND!!! <3 Wiiiieee :D

/ Tjing*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0