Ett spöke på Gården - torsdag


Ja, så känner jag mig just nu! Har inte sovit mycket alls inatt. Vaknat hela tiden av att jag hade ont. Växtverk eller?? Vad skall man kalla det.. Ont runt on i hela livmodern och beckenet. Det är obehagligt. Och att inte kunna få sova ordentlig på natten gör mig slö på dagen. Efter många om och men så var John tvungen att gå upp och göra sig iordning för jobbet. Kl. 05:00 stog han och jag i köket. En kopp te fick jag i mig och så läste jag inte tidning när han åkte. Runt kl. 6 så gjorde jag ett sista försök i att sova liiite till, bara lite – och det gjorde jag! Hela 6 timmar och det var sååå skönt <3 Vaknade sedan av att pysen vaknade och det är en underbar känsla J

Skall försöka få igång internet så man kan lägga in alla inlägg, betala några räkningar och ta kontakt med kunderna på Tradera ;) Men nätet här i sverige är som det är när det är oväder.. KASST!!

 

/ Chop Soi



Kommentarer
Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 15:18:40
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Sanja

Snyggt kort! :)

2010-08-19 @ 15:21:20
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0