Besök på MVC

Har nu idag äntligen varit på MVC för att få Moderskapsintyg och allt dedär :) Roligt att lyssna på lillfisens hjärta och John var helt med och pratade och frågade ut Lotta mer än vad jag gjorde :p Kul att se han gå in i papparollen <3 Har även fått en tydligare svar på vad det var som hände i onsdags, men vi får ändå vänta på provsvaren!
Livmodern var 27 cm så det var mer än normal :p men INOM kurvan och det är huvudsaken. Gått upp har jag nu alltså 3kg! och det är åxå OK. Kunde vara mer, men nu är man som man är :p



Efter det blev det en tur till Nordby Shoppingcenter där vi handlade lite sånt som mamma ville ha som inte finns att köpa i Arvika :@ FINNS DET?? Johodäh :p hihi
2 timmars shopping gör mig inte piggare precis. Helt otroligt vad man har tappat kondis så snart blir det en tupplur i soffan kan jag lova! :)
Har även vart inne på Babyproffsen förut och kollat in BRIOvagnen JAG VILL HA - dom har ju massa REA nu så den skulle bara kosta dryga hälften av ordinariepriset + tillbehör!! Ibland lönar det sig att vänta ;D
Får nog köpa den snarast!!!! :D
IN MY ASS med secondhand vagnar som andra barn har dreglat i!! Jag får mitt första barn, då skall jag köpa det jag vill! :p Dom andra får göra precis som dom vill. PUNKT
Har även beställt en Babybjörn som borde vara på väg nu - om den inte redan kommer imorgon!? Men det får vi se.
Jag behöver inte spara på den fronten känner jag, däremot så har jag ju dratt ner på min Trädgårdssysselsättning. Men snart så är mitt egna företag igång så då rullar det in lite extraknäck ;) Har släpat på detta i 2 år nu men NU när man ändå inte gör så mycket senna runt höst & vinter så har jag tid att sitta med det! Känns skönt att förverkliga en liten dröm :)

Nej, söv och TV får det bli i nån timme. John klippar gräs och kusin har gömmt sig i sängen hon med. Senare blir det att packa då det bär av till mamma och fiina Fredros imorgon!! Längtar* <3<3<3


/ Tjohejjjj*


Kommentarer
Karolina

Hej Sanja

Måste bara gratta till den lille som snart kommer. Du kanske inte minns mig men vi träffades på dagis Lyan när dina systrar gick hos mig. Det var skönt att se dem igen innan skolavslutningen. Kul att de flyttade tillbaka :) Hoppas allt blir lugnt nu med dig o magen när du kommer till Värmland och får vila. Har följt dig ett tag här... Kram kram Karolina

2010-08-10 @ 17:06:13
Sanja

TACK Karolina! :D

Ronja och Marit ser fram emot att bli mostrar (Ronja mer än Marit - hon vill inte bli någon TANT än) säger hon ;)

Känns supert att dom kommit tillbaka igen och hopppas dom inte ställer till med allt för mycket tokigheter ;)

Skall åka upp till mamma nu i eftermiddag och stanna där i några dagar så det kommer bli skönt att varva ner och slappna av HEMMA I SKOGARNA! :)



Tack för feedbacken på bloggen och jag hoppas du säger till om vad du tycker även i framtiden! :)



Ha det bäst, vi kanske ses :D KRAM!

2010-08-11 @ 11:59:37
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0