TISDAG igen :)

Inatt har jag sovit på soffan. Dels föratt jag kände att jag inte orkar ligga uppe på den hårda madrassen, dels för att jag var skit sur på John.. men allt går över - mitt humör är inget jag önskar någon annan!! Fy vad jag blir trött på mig själv just nu. - Illamåendet har gått över i stort sätt. Jag mådde lite konstig imorse, litge ont i magen och visste inte riktigt hur jag ville ligga och vad jag skule äta. 5.30 åkte Älsklingen till jobbet så då tog jag resterande pannkakssmeten och stekte tre stycken pannkakor :o) åt dom med Apelsinmarmelad och en kopp te, Mumms :)

Har fått massvis med papper och en underbar "Vänta Barn" bok av barnmorskan igår. Så idag får jag gå igenom allt och finna mig tillrätta i situationen som vi skapat ;) Försäkring... Städa och tvätta skall jag också hinna med.. Hoppas jag orkar. Tröttheten ligger fortfarande djupt i ryggmärgen, men den hoppas jag går över snart :)

Jag kommer garanterad inte bli rastlös idag - men jag skall nog sjunka ihop i soffan ett tag innan jag sätter igång. Varit uppe sen 4.30 imorse och är JÄTTE TRÖTT :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0