Gravid

Idag har jag blivit inskriven på MVC :) Gud som det kändes konstigt när jag satt där - utan John - helt själv, barnmorskan och prsktikanten...
Men den 12. Maj får han följa med :) Jag grät hela vägen hem - exakt HELA VÄGEN!! Helt otroligt,, jag kan fortfarande inte fatta det :o) Jag har blivit större, inte mycket, men byxorna spänner :p och jag har gått ner ytterliggare i vikt.. Men det kommer väl att vända snart ^^ Jag spyr inte längre i alla fall och mår inte ofta illa längre. Men kissandet kan jag bli galen på ibland. Så törstig jag är precis HELA TIDEN!!! Haha :p Men men.. Jag funderar fortfarande hur jag skall berätta för familjen?? Mamma, mormor - det är väl dom.. resten har inget att göra med mitt liv. Och det vill jag vara glad för!!

Jag saknar mina vänner så otroligt! Jag vill dela den här glädjen med alla, alla underbara människor jag känner, som ligger mig nära hjärtat! Jag saknar Dig Emma, Dig Sandra, Mia & Milla.. ALLA saknar jag här nere :( Jag går nästan in i väggen, fast jag är glad, så glad som man bara kan bli. Men

VAD ÄR GLÄDJE SOM MAN INTE KAN DELA MED SIG


Jag åker till Johns syster idag - snart. Skulle egentligen redan ha åkt, men jag vill skriva färdigt. Åka och prata med åtminstone en person som står mig rätt nära, som förstår mig och (förhoppningsvis) blir lika glad som mig över nyheterna :o) Ja, det blir hon säkert :) Skall bli skönt att umgås lite och träffa hennes små köttbullar <3 Dom är allt för söta :)

Nåja, jag får ta och avsluta detta inlägget så här nu. Är rätt deppig, fast jag är glad :s Bättre tider kommer säkert. Och vem vet, kanske jag får besök av någon vän framöver :)
Ha en fin och soooolig dag :)


Kommentarer
elin

Hej! Kul att se att du också bloggar :) Grattis till bullen i ugnen, första tjejen från järven-klassen :D

2010-06-01 @ 18:09:22
URL: http://niile.blogg.se/
Sanja

Ja, det gör bra att skriva av sig lite ;)

Tack! :) Är jag? Är ju ett år äldre också.. men vi såg inget hinder och ingen anledning till att vänta :) Man blir ju ändå bara äldre :)

Kul att få höra från dig igen ;)

2010-06-01 @ 21:34:14
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0