Välkommen till MIN Blogg!

Hej!


Jag är en öppen & nyfiken tjej på 21 år som bor utanför Strömstad!

Gillar att ta långa promenader med min lilla hund Tiffany, läsa, slappa, gå ut och äta fint, shoppa, spendera lite pengar på mig själv ;) & att resa!

Har läst mycket om bloggar och har följt några den sista tiden.

Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka, men det är väl bäst att ta reda på det själv. Kommer använda bloggen först och främst som någon sorts dagbok tror jag. Nu har jag också lite mer spännande att skriva om :)

 


Men för alla som är nyfikna och lite intresserad av matlagning har jag startat en egen Mat Blogg, titta förbi :)



http://sanjasmat.blogg.se




Wish Me Luck! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0