Christmas

Ja, än en gång så har vi firat oss igenom helgdagarna, fått julklapp över jul klapp firat ännu en gång med nära & kära, åkt till släkt, familj & vänner och hälsat på.
Vädergudarna har också varit på vår sida, SNÖ har vi haft, så mycket som vi inte haft på länge :)
Men alla har vi fira på olika sätt och olika dagar.
Vissa kanske inte har firat alls..
Men jag hoppas att alla har haft en mysig helg, fylld med värme & kärlek.
God Jul på Er!

Den här julgransdekorationen har jag gjort själv. Det är mysigt, fint och doftar apelsin i hela huset :)Julen har varit helt underbart fantastiskt! Så bra har det nog aldrig varti kan jag lova :) Men AnnandagsFyllan skippade jag!! Blir detsto bättre på Nyår förståss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0