Slut på pausen ?


Visst är det inbjudande att komma hem till oss?! ;)

Jag har tagit en mer eller mindre väntad paus från bloggandet då det inte riktigt går att trycka ihop att vara mamma, ta hand om hus & djur och sitta vid datorn, sova & laga mat på bara 24 timmar HELT ENSAM! Men jag hoppas och tror att jag ska kunna ägna mig åt bloggandet varannan till var tredje dag ialla fall för utan bloggandet är jag inte riktigt mej själv! Nu kan man ju undra VARFÖR i hela världen gör du det?? Jo, jag mår bra av det helt enkelt :) Att dela med mig av mina tankar och åsikter, men även ta del av andras! Jag vet att många läser här och hämtar inspiration och mod till att orka med eller prova nytt! Nu är väl detta ingen megablogg (typ plats7600 nånting..) men jag vill inte slå på stort utan bara vara mej själv i den här lilla rutan :)


glöm nu inte bort att rösta om du ännu inte gjort det!
Klicka på bilden för att komma till tävlingen :)

Jag har myyycket att berätta allt som hände förra veckan, men imorgon väntar en jobbintervju på Nordby då jag funderar på att öka på inkomsten lite så småningom. Mammapengarna är ju ingen förmögenhet direkt och för att unna sig lite (och bland annat komma igång med mitt lillalilla företag) behövs det lite mer kapital än såhär :) Vi får se hur det går men jag måste verkligen packa ihop lite grejor då vi ska vara hos Rebecka hela dagen.

Imorgon kväll ska vi då på Vårkurs på Växtriket så då hoppas jag kunna få massa inspiration till mitt lilla projekt :) Efter en heldag i solen sover nu lilla Fisen gott och för mig får det bli natten nu med :) Jag ska verkligen försöka skriva igen på onsdag så kika in vetja :)

Ha det bra alla goda och glada <3 PUSS!

gammalgammalgammal  bild.. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0